Etiquetas

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ELISAVA ENDOLCEIX LA PRIMAVERA DE SONY STORE BARCELONA

10003397_702294076490120_174807295_n 1981780_702294123156782_7551081_nUna macro piruleta de caramel és l’element central de l’aparador desenvolupat pels alumnes del Màster en Disseny de l’Espai Comercial: Retail Design d’ELISAVA per a Sony Store Barcelona.

María Camila Casas, Juliana MaretzkiHaagensen, Sonia Oliva, Anna Cristina Serrano i Jessica Teló són les artífexs de «Sweet Spring», una aproximació a la primavera entesa més enllà d’un canvi de temporada, sinó com a una explosió de colors, olors i textures que sedueixen els sentits.

El nou window store design és un festival de llaminadures, amb un fons rosa xiclet intens i lluminós. Els productes exposats mostren un vídeo amb la creació d’aquesta piruleta gegant elaborada per Pappabubble, que serà sortejada un cop es desmunti l’aparador.

L’esperit de «Sweet Spring» recorre tot l’espai de Sony Store: des de pots de caramels distribuïts al costat dels productes fins a la creació del hashtag #sweetspringbysony que dóna peu als clients per fer fotos i compartir-les a les xarxes socials.

Innovació, disseny, tecnologia i imaginació tornen a estar presents en la sisena col·laboració entre el Màster en Retail Design d’ELISAVA i Sony. Les propostes realitzades reflecteixen el potencial de la interacció universitat-empresa en la consecució de projectes reals, que fomenten l’aprenentatge dels estudiants i els permet tenir experiència en el món laboral. La col·laboració amb entitats és una metodologia instaurada a ELISAVA des de fa 50 anys, que vol apropar el món empresarial a l’universitari mitjançant projectes professionals que aporten grans beneficies per a ambdues parts.

http://www.elisava.net/ca/el-centre/actualitat/agenda/elisava-endolceix-la-primavera-de-sony-store-barcelona

Anuncios